Referent technickej podpory - Helpdesk špecialista

Referent technickej podpory - Helpdesk špecialista

Miesto výkonu práce: Južné nábrežie 13, Košice

Druh pracovného úväzku: plný úväzok

Termín nástupu: dohodou

Mzdové podmienky: 800 - 1200 EUR

Počet voľných pracovných miest: 1

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Efektívne spracovanie a riešenie prichádzajúcich žiadostí prvotného stupňa (nahlášky operačného strediska, požiadavky, incidenty, výpadky....)
  • Poskytnutie prvotnej technickej či funkčnej podpory
  • Identifikovanie prichádzajúcich požiadaviek, zaradenie kategorizácia a riadenie
  • Spolupráca pri riešení neštandardných stavov s ďalšou úrovňou technickej podpory
  • Vykonanie vzdialeného odstraňovania problémov pomocou diagnostických techník a relevantných otázok
  • Reportovanie požiadaviek zákazníkov v stanovenom časovom limite
  • Sledovanie, kontrola a aktualizácia stavu chýb a požiadaviek na základe platných zmlúv
  • Osvojenie si informácií a ponúkaných službách a produktoch spoločnosti
  • Aktualizácia používateľských dokumentácií
  • Pravidelné školenia zákazníkov a zamestnancov do ponúkaných systémov
  • Analýza a evidencia technických problémov a zásahov
  • Riadenie dátového toku evidencia a technického riešenia požiadaviek

 

Zamestnanecké výhody, benefity

A/ Benefity súvisiace s čerpaním sociálneho fondu:

  • príspevok na stravu zamestnanca
  • príspevok do DDP
  • príspevok na športové aktivity
  • príspevok na kultúrne akcie
  • príspevok na regeneráciu pracovnej sily

B/ Benefity poskytované zo mzdových prostriedkov:

  • platená dovolenka nad rámec zákona
  • príspevok do DDP
  • príspevok pri životných jubileách
  • slávnostné večierky a podujatia

 

Vzdelanie: 

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Skúsenosť s nástrojmi určenými na technickú podporu - HelpDesk
  • Znalosť HTML/CSS a prípadne aj JavaScriptu aspoň na základnej úrovni
  • Samostatnosť, ale pritom byť tímový hráč
  • Dôkladnosť a dodržiavanie termínov.
  • Prozakaznícka orientácia a asertivita
  • Zvládanie náporových a stresových situácií
  • Záujem o aktuálne trendy a prehľad v novinkách v oblasti IT
  • Znalosť MS Office

 

Kontakt: 055/7871 329

Informácie:

V prípade záujmu, zašlite profesijný štruktúrovaný životopis na kontaktné údaje:

- email: bpmk@bpmk.sk

- resp. Poštou na adresu: Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.

                                          Južné nábrežie 13

                                           042 19  Košice